Geachte abonnee,
Binnen Fiscaal en meer bestaat de mogelijkheid om uw eigen dossiers aan te maken.
Dat werkt als volgt:
1. Document opslaan
- Log in met uw Persoonlijk Account op Fiscaal en Meer
- Navigeer naar het document dat u wilt opslaan
- Klik recht bovenin op het “schaartje” icoon
- Er klapt een scherm open waarin u een map (dossier) kan kiezen om het in op te slaan,
of u kunt een nieuwe map aanmaken om het in op te slaan.
- Na aanklikken van het dossier wordt het icoon nu geel getoond, het document is succesvol
opgeslagen
2. Knipsel opslaan
- Log in met uw Persoonlijk Account op Fiscaal en Meer
- Navigeer naar het document waaruit u een stuk tekst wilt opslaan
- Selecteer met de muis het stuk tekst wat u zou willen opslaan
- Er verschijnt een schaartje bij het pijltje van uw muis, klik hierop
- Er klapt een scherm open waarin u een map (dossier) kan kiezen om het in op te slaan,
of u kunt een nieuwe map aanmaken om het in op te slaan.
- Na aanklikken van het dossier wordt het eerder geselecteerde stuk tekst gearceerd: uw knipsel
is succesvol opgeslagen
3. Uw dossiers bekijken
- Log in met uw Persoonlijk Account op Fiscaal en Meer
- Navigeer in het menu links naar ‘Mijn Dossiers’
- U wordt ingelogd op uw persoonlijke Mijn Dossiers omgeving. Hier kunt u uw mappen en
opgeslagen documenten en knipsels inzien.